šeštadienis, kovo 12

Užsiėmimai. Apyrankės.

Prieš keletą metų susidūriau su rankų darbo apyrankėmis, pintomis iš siūlų. Man jos pasirodė įdomios ir norėjau pati išmokti kaip pačiai tokią pasidaryti. Klasiokė pamokė. Taigi padariau daugybę paprastų apyrankių. To nežteko, tad susiradau dar vieną būdą (kitokį raštą) apyrankėms daryti. Bet ir tai po kiek laiko pasirodė pernelyg paprasta. Pradėjau ieškoti ko nors įdomesnio ir sudėtingesnio. Man pasisekė – čia – radau ko ieškojau :) Teko pavergti kol perpratau kiek kitokią pynimo sistemą. Buvo verta :D Jau esu padariusi nemažai apyrankių, truputuką pardavusi... Tik po kiek laiko, kai jau dalį apyrankių išdalinau, supratau, kad reikėjo jas nufotografuoti, taip žinočiau kiek ir kokių padariau :)
Na, o dabar šioks toks foto reportažas apie mano darbus :

Mano pirmoji (sudėtinga) apyrankė

Apyrankės su užrašais


Gyvūnėliai




 
                         

Šiek tiek spalvų


Šiuo metu darau...